نشانه ها و عوارض کیست کلیه بزرگ
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کیست بزرگ کلیه باید فشرده سازی اطراف بافت کلیوی و ارگان های مجاور. اگر سمت چپ به تنهایی، جایگزین عملکرد بافت کلیه و باعث کاهش عملکرد کلیوی. در نتیجه، برخی از علائم و عوارض ظاهر می شود.

- بازگشت درد

کمر درد و یا پشت درد معمولا اولین نشانه از کیست های بزرگ کلیوی. از آنجا که اعصاب وجود دارد در کلیه، کیست کلیه بزرگ می تواند این اعصاب بکشد و باعث عملکرد کلیه آسیب بافتی. همچنین، اگر کیست کلیه بیش از حد بزرگ است، هر ضربه به کلیه یا فشرده سازی بافت های اطراف از کلیه ممکن است به کیست کلیه استراحت بزرگ به راحتی منجر شود. در نهایت، بیماران به احتمال زیاد به از کمر درد تیز و یا کسل کننده رنج می برند.

- هماچوری

علاوه بر این مایع روشن، برخی از خون نیز ممکن است در کیست کلیوی نقش دارد. هنگامی که پاره کیست کلیه، مایع کیست گسترش به دیگر اندام در دستگاه ادراری در خاص است. سپس، خون در ادرار به راحتی.

- ادرار کردن مکرر و دردناک

این بیشتر احتمال دارد که نشان می دهد عفونت ادراری است، که یک عارضه شایع در بیماران مبتلا به کیست های بزرگ کلیوی. برای حل این مشکل، بیماران نیاز به نوشیدن مقدار زیادی آب و برداشتن برخی از آنتی بیوتیک ها در صورت لزوم.

- شکم بزرگ

رشد تدریجی کیست کلیوی می تواند شکم که در آن کلیه ها گسترش دهد. اگر بیماران بیشتر از یک کیست کلیه ممکن است باردار به نظر می رسد. این annoys بسیاری از بیماران مبتلا به کیست های متعدد کلیه.

در حال حاضر، ما می دانیم کیست بزرگ کلیوی می تواند بسیاری از علائم و عوارض شود، بنابراین بیماران باید درمانهای موثر برای مدیریت این کیست ها به موقع و موثر را. تا کنون، جراحی و طب سنتی چینی (TCM) دو بالغ شده با روش های درمانی برای درمان کیست های کلیوی. همانطور که برای که برای بیمار بهتر است، باید در وضعیت بیماری بیماران بستگی دارد.

http://enfermedad-renal.com/quiste-renal/1863.html





:: برچسب‌ها: کیست کلیوی، درمان کیست کلیه و علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: